Iepazīstieties ar jauno PEUGEOT e-Partner furgonu un tā 100 % elektriskā motora priekšrocībām.
Elektriskais e-PARTNER ir saglabājis visas PARTNER furgona stiprās puses, lai atbalstītu jūsu biznesu un apmierinātu visas jūsu vajadzības.
Līdz 275 km
liela gaitas rezerve (WLTP)
100 % elektriskā braukšana sniedz jaunas sajūtas bez kompromisiem praktisko ieguvumu ziņā:
0 g
CO2 izmešu
Ietaupiet naudu pateicoties:
30 minutes
lai atgūtu iegūtu 80% gaitas rezervi
Jaunais PEUGEOT e-PARTNER būdams uzticīgs zīmola izvēles spēka koncepcijai, saglabā muskuļoto, robusto un eleganto benzīna versiju stilu, ko papildina dažas atšķirības zīmes, piemēram, monogramma "e-PARTNER" virsbūves aizmugurē.
PEUGEOT i-Cockpit® tehnoloģiski attīstās un piedāvā divus jaunus instrumentu paneļus, kas parāda visu informāciju, kas nepieciešama, lai pareizi pārvaldītu pilnīgi elektrisku transportlīdzekli. Standarta analogais instrumentu panelis ir piemērots elektriskā transportlīdzekļa pārvaldīšanai, un tajā ietilpst:
Jums ir iespēja izvēlēties pilnībā digitālu instrumentu paneli, kas pirmo reizi ir pieejams elektrisko furgonu segmentā, ar 10 collu augstas izšķirtspējas digitālo ekrānu. Ekrāns, kas piedavā PEUGEOT jaunākos sasniegumus informācijas atainošanas grafiskā dizaina jomā, ir pilnībā konfigurējams un pielāgojams. Mērinstrumentu panelim ir vairāki režīmi, kuriem var piekļūt, izmantojot rullīšveida slēdzi uz stūres, tā nodrošinot PEUGEOT i-Cockpit® pilnīgu pielāgošanu vadītājam. Piemēram, var koncentrēties uz navigāciju, elektrisko plūsmu pārvaldīšanu vai braukšanas palīgsistēmām... jebko, kas vadītājam šķistu visnoderīgākais.
Transportlīdzekļa centrā ir skārienekrāns ar savienotās navigācijas pakotni, kurā, nospiežot īpašu pogu, var piekļūt izvēlnei “Electric”. Tālāk jūs varat piekļūt izvēlnēm:
Jūs varat apskatīt arī pieejamās uzlādes stacijas un gaitas rezervi atbilstoši atlikušajam uzlādes līmenim vai pat iepriekš ieprogrammēt klimata kontroles iestatījumus pasažieru nodalījumam. Būdami neatņemama ikdienas sastāvdaļa, arī viedtālruņi bez aizķeršanās integrējas jaunajā PEUGEOT e-PARTNER. Informācija tiek parādīta centrālajā ekrānā, izmantojot MirrorScreen funkciju, kas ietver Apple CarPlay™ un Android Auto™ savienojuma protokolus.
Centrālā konsole ir pārveidota, lai dotu vietu jaunajai “e-Toggle” pārnesumkārbas svirai, trīs braukšanas režīmu selektoram, “B” pogai, kas aktivizē “BRAKE” bremzēšanas režīmu, tam ar spēcīgākiem palēninājumiem palielinot gaitas rezervi, kā arī uzglabāšanas nodalījumam ar viedtālruņu indukcijas uzlādi. Elektriskā stāvbremze ir iekļauta jaunā PEUGEOT e-PARTNER standartaprīkojumā. Papildus tam, ka tā atbrīvo vietu grīdas līmenī, šī automātiskā funkcija nodrošina ekstra komfortu un mierīgu prātu ikdienas braucienos.
Jaunais PEUGEOT e-PARTNER ir pieejams tādās pašās versijās kā automobiļi ar benzīna un dīzeļa dzinējiem, tā esot piemērots visdažādākā veida pielietojumam:
Jaunais PEUGEOT e-PARTNER piedāvā individuālas pieejas atbilstoši dažādajām augstākajām vajadzībām un būs pieejams PRO un ACTIVE apdares līmeņos, kā arī “gatavs lietošanai” BUSINESS versijā (garo distanču braucējiem) un GRIP versijā (sarežģītiem piekļuves apstākļiem).
100 kW (136 ZS) motors nodrošina tūlītēju paātrinājumu, pateicoties momentā pieejamajam 260 Nm griezes momentam, kā arī rada prieku ar vienmērīgu, dinamisku un klusu braukšanu. Elektriskā piedziņa līdzinās sistēmai jaunajā PEUGEOT e-EXPERT. Tai ir veikta līdzīga reduktora pielāgošana, lai automobilis atbilstu komercauto kravu pārvadāšanas prasībām.
PEUGEOT e-Partner elektriskajā furgonā (standarta un garajā versijā) ir uzstādīta 50 kWh augstsprieguma baterija, kuras novietojums neietekmē kravas telpas tilpumu un atkarībā no versijas nodrošina līdz 275 km lielu nobraukumu (WLTP). 50 kWh baterijas kapacitāte faktiskajos lietošanas apstākļos nodrošinās, ka 80 % lietotāju ar vienu uzlādi varēs nobraukt no 190 km līdz 275 km. Ar vienu uzlādi veicamā attāluma diapazons ir atkarīgs no vairākiem faktoriem, bet jo īpaši no braukšanas ātruma un komforta aprīkojuma izmantošanas. Savienota ar pasažieru salona dzesēšanas šķidruma loku, baterijas termiskā regulēšana optimizē uzlādes laiku, gaitas rezervi un tās kalpošanas laiku. Gaitas baterijai ir astoņu gadu vai 160 000 km garantija ar 70 % kapacitātes atlikumu perioda beigās.
Saskaņā ar WLTPi (Pasaulē saskaņotā vieglo transportlīdzekļu testa procedūra) PEUGEOT e-Partner baterijas uzlāde ļauj nobraukt līdz 275 km. WLTP protokols lietotājiem sniedz precīzāku un reālistiskāku priekšstatu par enerģijas patēriņu un elektriskās gaitas rezervi faktiskajos transportlīdzekļa izmantošanas apstākļos.
Uzzināt vairāk par WLTP protokolu
Braucot konstantā 130km/h ātrumā, 100 % elektriskā transportlīdzekļa gaitas rezerve, salīdzinot ar WLTP, samazinās divas reizes.
Gaitas rezerves starpība pavasarī un ziemā var sasniegt 35 %. Automobiļa uzsildīšana, kamēr tas tiek lādēts pie kabeļa, ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā palielināt gaitas rezervi un ierobežot salona apsildīšanas vai dzesēšanas ietekmi.
Ekonomiski braucot ar elektrisko transportlīdzekli, efekts ir izteiktāks: vienmērīgi paātrinājumi un rekuperatīvā bremzēšana var ietaupīt līdz pat 15% gaitas rezerves.
Ir pieejami vairāki uzlādes risinājumi, kas palīdzēs jums maksimāli izmantot jaunā PEUGEOT e-Partner 275 km (WLTP) nobraukuma rezervi. Pieejami divu veidu automobilī iebūvētie lādētāji, kas piemēroti visu veidu lietojumiem un uzlādes vajadzībām: 7,4 kW vienfāzes lādētājs, kas ietilpst standarta aprīkojumā, un 11 kW trīsfāžu lādētājs no papildaprīkojuma klāsta. Savienota ar pasažieru salona dzesēšanas šķidruma loku, baterijas termiskā regulēšana optimizē uzlādes laiku, gaitas rezervi un tās kalpošanas laiku.
e-Partner var uzlādēt, izmantojot parasto mājas rozeti ar standarta kabeli, ko piegādā kopā ar transportlīdzekli, vai arī izmantojot pastiprināto kontaktrozeti (Green’Up tips) un īpašu kabeli, kas pieejams kā papildu piederums, un samazināt uzlādes laiku līdz 15 stundāmi. Jūs varat uzlādēt savu kompakto komercauto Peugeot e-Partner vēl ātrāk un drošāk, izmantojot Wall Box privāto uzlādes sistēmu: Gaitas baterijas pilnīga uzlādēšana ir iespējama mazāk nekā
Baterijas temperatūras regulēšana funckija ļauj izmantot 100 kW ātrās uzlādes stacijas un sasniegt 80 % uzlādes 30 minūtēs. Plašs tīkls ar vairāk nekā 185 000 publiskajām uzlādes stacijām ir pieejams visā Eiropā.
Enerģiju atgūstošā sistēma piedāvā divus bremzēšanas līmeņus, kas ļauj uzlādēt gaitas bateriju bremzēšanas un palēnināšanās laikā:
Mūsu mērķis ir piedāvāt līdzvērtīgas TCO vai lietošanas izmaksas, ja salīdzinina ar iekšdedzes dzinēja automobili, ņemot vērā visas izmaksas ne tikai vienkāršās nomas maksu.
Elektriskā transportlīdzekļa iegāde izmaksā vairāk, taču jāņem vērā visi faktori: